Comment setjob en citoyen quand on meurs

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SkyMare

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Love Gmod

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Code:
TEAM_POLICE = DarkRP.createJob("Civil Protection", { color = Color(25, 25, 170, 255), model = {"models/player/police.mdl", "models/player/police_fem.mdl"}, description = [[The protector of every citizen that lives in the city. You have the power to arrest criminals and protect innocents. Hit a player with your arrest baton to put them in jail. Bash a player with a stunstick and they may learn to obey the law. The Battering Ram can break down the door of a criminal, with a warrant for their arrest. The Battering Ram can also unfreeze frozen props (if enabled). Type /wanted <name> to alert the public to the presence of a criminal.]], weapons = {"arrest_stick", "unarrest_stick", "weapon_glock2", "stunstick", "door_ram", "weaponchecker"}, command = "cp", max = 4, salary = GAMEMODE.Config.normalsalary * 1.45, admin = 0, vote = true, hasLicense = true, ammo = { ["pistol"] = 60, }, category = "Civil Protection", candemote = true , PlayerDeath = function(ply, weapon, killer) ply:teamBan() ply:changeTeam(GAMEMODE.DefaultTeam, true) DarkRP.notifyAll(0, 4, "Un Policier est mort") end
})
si tu veux pas de notification quand un mec meurt tu enlève cette ligne :
DarkRP.notifyAll(0, 4, "Un Policier est mort")

juste a demander
 
Murky

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Hey! Comme dit plus haut, il suffit de rajouter quelques lignes dans ton métier, avant le }) de ton métier.

Code à copier:
PlayerDeath = function(ply, weapon, killer) ply:teamBan() -- Demote le joueur pour une durée définissable dans les settings.lua ply:changeTeam(GAMEMODE.DefaultTeam, true) -- Assigne le job par défaut à la mort if killer:IsPlayer() then DarkRP.notifyAll(0, 4, "The mayor has been killed and is therefor demoted.") -- Le maire a été tué else DarkRP.notifyAll(0, 4, "The mayor has died and is therefor demoted.") -- Le maire est mort end end
J'ai simplement UP pour te mettre ce que donne par défaut le DarkRP au niveau des notifications.
 
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