DarkRP Message of the day!

• Initiateur de la discussion
simon-ghor

simon-ghor

Geek suprême
Score réaction
7
Bonjour,
depuis aujourd'hui j'ai ce message dans ma console répété plusieurs fois d'ou cela proviens ?

---------------------------------------------------------------------------
DarkRP Message of the day!
---------------------------------------------------------------------------
May 9th 2016

DarkRP 2.7.0 has been released. It was released on May 1st actually
but I'm lazy with updating this MOTD.

Update now if you don't have it yet.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

April 6th 2016

Ayyy April fools was good. I had a good laugh. I hope you did too. Probably not, haha!

I'm fucking serious about the bullshit rules though.

RDM, NLR, Advertising raid and FearRP are all, in increasing order, god damn bullshit.
Try running your shitty server without them. It will make your server less shitty.

Replace advertising raid with the demand that people who get raided should call the cops.
Replace NLR with not NLR. Just stop giving a shit when someone kills their killer.
Replace RDM with MassDM. Start getting an admin involved when someone's mass killing everyone.

And last but not least, FearRP. I don't know what cunt made that bullshit up. It's by far
the most retarded rule. Get rid of it altogether. When a mugger walks up to a player
and says "Mug, drop x or die", and the player runs away, have the mugger shoot the fucker.
When the mugger calls an admin for "FearRP", just kick or ban the mugger for being a dumb,
admin addicted cunt.

Also, people who say "Admin to me" in OOC chat without saying anything about their situation
are to be kicked or at least yelled at very loudly. Fuck those people.

More rant: Stop putting people on roofs to interrogate them you god damn incompetent shit admins.
Seriously, what use does a "roof session" ever have? Everyone /always/ lies. You don't get ANY information
by interrogating people, ever. When someone reports a player for some rule they're breaking (and for fuck's sake,
not the ones mentioned above), just start spectating the cunts and see if they do it again.
If they do, ban the fuckers. If they don't, let the offense slip. Accept that shit may have happened once,
but you didn't see it. Repeat offenders should not be on the server. People making one mistake
should not be punished too harshly anyway.

- FPtje

Merci beaucoup

Fresh mentos

Fresh mentos

Geek suprême
Score réaction
132
Tu peux pas, il explique et donne des informations du gamemode

GuepardHD

GuepardHD

Geek suprême
Score réaction
125
heureusement que j'ai pas la version 2.7.0 :)

• Initiateur de la discussion
simon-ghor

simon-ghor

Geek suprême
Score réaction
7
D'accord, donc on ne peut rien changer ?

Zozo147

Zozo147

Helpeur Divin
Score réaction
848
Y a moyen de l'enlever c'est dans les fichiers du DarkRP mais en revanche je sais pas si c'est très conseillé

Zozo147

Zozo147

Helpeur Divin
Score réaction
848
C'est dans ( gamemodes\darkrp\gamemode\modules\darkrpmessages ) et c'est dans cl_darkrpmessage.lua

Yoh Sambre ♪

Yoh Sambre ♪

Shaman Fou
Score réaction
9 687
Zozo147 à dit:
Y a moyen de l'enlever c'est dans les fichiers du DarkRP mais en revanche je sais pas si c'est très conseillé
Absolument rien de grave en cas de suppression sauf le fait de loupé les messages du dev du darkrp qui de toute façons pour la plupart sont inintéressant

• J'aime
Réactions: Zozo147
Zozo147

Zozo147

Helpeur Divin
Score réaction
848
Yoh Sambre ♪ à dit:
Absolument rien de grave en cas de suppression sauf le fait de loupé les messages du dev du darkrp qui de toute façons pour la plupart sont inintéressant
Ok merci, j'étais pas sûr à 100% car souvent vaut mieux pas éditer les fichiers de base du DarkRP ( Perso j'avais complétement supprimé le dossier du message mais je l'avais fait parce que si un jour j'avais eu un problème avec les fichiers de base je serais d'où le problème viendrait, vu que c'est le seul module auquel j'ai touché ) mais en tout cas merci de le confirmer.

Yoh Sambre ♪

Yoh Sambre ♪

Shaman Fou
Score réaction
9 687
Zozo147 à dit:
Ok merci, j'étais pas sûr à 100% car souvent vaut mieux pas éditer les fichiers de base du DarkRP ( Perso j'avais complétement supprimé le dossier du message mais je l'avais fait parce que si un jour j'avais eu un problème avec les fichiers de base je serais d'où le problème viendrait, vu que c'est le seul module auquel j'ai touché ) mais en tout cas merci de le confirmer.
Effectivement le dev du gamemode hurle sur les toits de temps en temps de ne jamais touché au fichiers de base..par contre on peux totalement les édité en fesant gaffe..

Si j'dis pas de connerie j'croit me souvenir que le serveur LTSA édité des fichiers de base tous en enculant les maj du mode de jeux y'avais aucun problème d'erreur ect..

• J'aime
Réactions: Zozo147
Discord d'entraide
Rejoignz-nous sur Discord