Problème LUA

• Initiateur de la discussion
N

Nat--97-

Nouveau né
Score réaction
4
Bonjour , j'ai ce problème lua =

[ERROR] A runtime error has occurred in "gamemodes/starwarsrp/gamemode/modules/base/sh_createitems.lua" on line 390.
The best help I can give you is this:

There is a player with an invalid team!

The player's name is ARC CMD Marechal 0258 Dread, their team number is "1001", which has the name "Unassigned"

Hints:
- It is the server owner's responsibility to figure out why that player has no valid team.
- This error is very likely to be caused by an earlier error. If you don't see any errors in your own console, look at the server console.

The responsibility for the error above lies with (the authors of) one (or more) of these files:
1. gamemodes/starwarsrp/gamemode/modules/base/sh_createitems.lua on line 390
2. gamemodes/starwarsrp/gamemode/modules/base/sv_gamemode_functions.lua on line 240
------- End of Simplerr error -------

mais pourtant en jeu je n'ai aucun soucis du coup c'est pas très dérangeant mais bon on voit sur le côté l'erreur LUA et c'est assez ennuyant ^^ Merci de votre aide

• J'aime
Réactions: Ectalyzia
Ectalyzia

Ectalyzia

Geek
Score réaction
16
Nat--97- à dit:

[ERROR] A runtime error has occurred in "gamemodes/starwarsrp/gamemode/modules/base/sh_createitems.lua" on line 390.

The player's name is ARC CMD Marechal 0258 Dread, their team number is "1001", which has the name "Unassigned"

Hints:
- It is the server owner's responsibility to figure out why that player has no valid team.
- This error is very likely to be caused by an earlier error. If you don't see any errors in your own console, look at the server console.

The responsibility for the error above lies with (the authors of) one (or more) of these files:
2. gamemodes/starwarsrp/gamemode/modules/base/sv_gamemode_functions.lua on line 240

mais pourtant en jeu je n'ai aucun soucis du coup c'est pas très dérangeant mais bon on voit sur le côté l'erreur LUA et c'est assez ennuyant ^^ Merci de votre aide
Tu a fait de récente modification dans le gamemode ?

Max Mollow

Max Mollow

Geek
Score réaction
9
Je n'ai jamais eu l'occasion de travailler sur le gamemode "starwarsrp" mais tout semble à penser qu'il y a des erreurs le concernant ou que vous avez modifié, comme le dit Ectalyzia, certains fichiers.

lewanIngame

lewanIngame

Geek
Score réaction
8
Nat--97- à dit:

Hints:

The player's name is ARC CMD Marechal 0258 Dread, their team number is "1001", which has the name "Unassigned" jpense que sa vien de la verifie que ta rien qui se trouve 2 fois a par pour les teams

• Initiateur de la discussion
N

Nat--97-

Nouveau né
Score réaction
4
C'est bon le soucis est réglé juste en changeant le grade de quelqu'un merci quand même

Discord d'entraide
Rejoignz-nous sur Discord